رابطین آموزش های آزاد با هدف ارائه ی هر چه بهتر خدمات به دانشجویان، گرد هم آمدند

۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۱ کد : ۱۱۹۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۱۶
آموزش های مجازی به بدنه آموزش های آزاد پیوند خواهد خورد

                                                                                                        

این جلسه روز گذشته سه شنبه بیست و سوم مهرماه با حضور مهندس محمدعادلی نیا  رئیس مرکز آموزش های آزاد دانشگاه فنی و حرفه ای، مهندس گرد رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی و برخی از مسئولین و کارشناسان این حوزه در مراکز انقلاب اسلامی، شمسی پور و لیعصر (عج) تهران در سالن شورای ریاست دانشکده  فنی و حرفه ای شریعتی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه خانم مهندس گرد به فلسفه ایجاد و پیدایش آموزش های آزاد در بدنه دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره نمود و افزود:
" ارائه  و آموزش نرم افزارهای جدید به دانشجو، هدف اصلی این امر می باشد. باید بنای ما بر این باشد که به سمت آموزش های بین المللی برویم و به مهارت های جزیی نپردازیم. در دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل پتانسیل خوب مهارتی دانشجویان، می توان کارهای قابل توجهی در این حوزه انجام دهیم. البته باید به تک جنسیتی بودن و وضعیت معیشتی دانشجویان نیز توجه کرد."


در ادامه آقای مهندس عادلی نیا ضمن بیانانی مبسوط و پاسخ دهی به سوالات حضار در جلسه، از راه اندازی سامانه ی آموزش های مجازی و گنجانده شدن آن در آموزش های آزاد خبر داد.
بهره گیری از علوم روز دنیا، غنیمت شمردن فعالیت و همکاری های انجمن های علمی با بخش آموزش های آزاد، بررسی ابعاد بین المللی نمودن دوره ها و ... از عناوین سخنان مهندس عادلی نیا در این جلسه بود.

کلید واژه ها: جلسه رابطین آموزش های آزاد با حضور کارشناسان این حوزه برگزار گردید


نظر شما :