معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم استقبال از نودانشجویان دانشکده

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۱ کد : ۱۱۱۴ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۴۷
اولین و مهمترین شاخصه ای که شما را به یک دانشجوی موفق تبدیل می کند، برنامه ریزی برای هر کاری و تلاش برای رسیدن به آن اهداف و برنامه ها می باشد.

در این مراسم، دکتر کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، خطاب به دانشجویان گفت: ما در دورانی زندگی می کنیم که کارآمدی، بهره وری و داشتن قدرت رقابت، می تواند منجر به استقلال کشور و استقلال فردی تک تک شما به ویژه دختران باشد.
وی افزود: اگر شما نخواهید و توانا نشوید و با تمام وجود از ذره ذره زمانتان عاشقانه بهره نگیرید، در این دنیای به شدت رقابتی نمی توانید از وجودتان برای استقلال و کارآمدی و درخششتان بهره مند شوید.


وی خطاب به نو دانشجویان تصریح کرد: کوثرهای این سرزمین! در برابر حقوقتان مطالبه گر و در برابر وظایفتان پاسخگو باشید، تا بتوانید استعدادهایتان را بالفعل کنید، بنابراین برای بهره ور شدن در دانشگاهی که افتخار می کند خودش را به مرزهای توسعه رسانده و اقدامات موثری را برای گسترش مراکز به ویژه دختران انجام داده، باید نظم داشته باشید و نظم بخواهید هم به عنوان یک حق و هم به عنوان یک وظیفه و از پتاسیل هایتان حداکثر بهره مندی را داشته باشید و این را بدانید اولین و مهمترین شاخصه ای که شما را به یک دانشجوی موفق تبدیل می کند، برنامه ریزی برای هر کاری و تلاش برای رسیدن به آن اهداف و برنامه ها می باشد.
وی با بیان اینکه شما حقتان آموزش با کیفیت، استاد توانا و کارگاه ها و تجهیزات خوب می باشد، خاطر نشان کرد: اگر می خواهید اقتدار داشته و سربلند باشید باید از مغز و مهارت های خود استفاده نمایید و در تولید و صنعت به کار ببرید.

 

 

 

کلید واژه ها: مشاور امور آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم استقبال از نودانشجویان دانشکده


نظر شما :