حضور دانش آموخته برتر دانشکده و نفر اول برق دانشگاه تهران در مراسم استقبال از نودانشجویان

۰۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۴ کد : ۱۱۱۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۴۸
عاشق هدفتان باشید و خودتان را به آدم ها، مدها و رنگ ها محدود نکنید

مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید همزمان باهفته دفاع مقدس وایام ماه محرم روزچهارشنبه 3/7/98 باحضور بیش از 900 نفراز دانشجویان ترم اول درسالن ورزشی میلاد باحضور با حضور دکتر مهدی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر کیانی مشاور امور آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای، حجت الاسلام بنیان جوادی مسئول نهاد رهبری دانشگاه فنی و حرفه ای ، مهندس گرد رییس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، معاونین و برخی از مدعوین از بنیاد شهید، نیروی انتظامی منطقه ۱۹ تهران بزرگ برگزار گردید.

در ابتدا خانم مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت امام زین العابدین (ع) و معرفی معاونین دانشکده به دانشجویان افزود: اکنون شما عزیزان جوان و تازه نفس در مسیر جدیدی قرار گرفته اید. مسیری که اگر با تلاش و پشتکار پیش بروید در مسیرهای متعالی تر قرار گرفته و به عزت و سربلندی بیشتر نزدیک خواهید شد. آمارهای موجود از دانشجویان و دانش آموختگان سالهای پیش و اخیر دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی به خوبی مبین این می باشد که آنان توانستند با بکارگیری علم و تلاش، حائز رتبه های برتر شده و بر صندلی های دانشگاه های مهم بنشینند.

در ادامه مراسم پس از سخنرانی معاون دانشجویی فرهنگی و مشاور امور آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای که در خبری جداگانه شرح بیانات ایشان آمده است، حنانه کریمی از دانش آموختگان موفق دانشکده شریعتی که جزء نفرات اول پذیرفته شدگان رشته برق دانشگاه تهران، بود، ضمن بیان عوامل موفقیت خود در چند جمله خطاب به دانشجویان اظهار داشت: روزی که از هنرستان به این دانشکده آمدم تصمیم گرفتم عاشقانه درس بخوانم بنابراین عاشق هدفتان باشید، طوری درس بخوانید که لیاقت آن را دارید، خیرخواه دیگران باشید و به همدیگر انرژی مثبت بدهید ، خودتان را به آدم ها، مدها و رنگ ها محدود نکنید و در آخر قدر لحظه ها و خودتان را بدانید و برنامه ریزی داشته باشید.

اعطای تقدیرنامه به دانش آموخته دانشکده، حنانه کریمی، اهدای هدیه به دو نفر از دانشجویان فرزندان جانباز، خاطره گویی آقای اصغر نقی زاده، هنرپیشه دفاع مقدس، قرائت میثاق نامه توسط دانشجو فاطمه شکری و زیارت شهدای گمنام دانشکده از دیگر برنامه های این مراسم بود.

درادامه به رسم یادبود ودرهفته دفاع مقدس  به دو نفر از دانشجویان فرزند جانباز هدایایی توسط رییس بنیاد شهید چهار دانگه و رییس دانشکده فنی دکترشریعتی اهداِ گردید.

گفتنی است درحاشیه این مراسم نهاد رهبری( جهت مسابقه کتابخوانی " ناگفته هایی ازجنس دختران" )، تشکلهای اسلامی و کانونهای دانشجویی حضور یافته وضمن معرفی حوزه خود وعضوگیری ازدانشجویان ، هدایا و نشریات خود رابه دانشجویان عرضه نمودند.

کلید واژه ها: حضور دانش آموخته برتر دانشکده و نفر اول برق دانشگاه تهران در مراسم استقبال از نودانشجویان


نظر شما :