تیم والیبال کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای نایب قهرمان مسابقات منطقه یک وزارت علوم شد

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۸ کد : ۱۱۰۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۷۹
به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای

تیم والیبال کارکنان سازمان مرکزی و استان تهران، در سومین دوره مسابقات ورزشی کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه های منطقه 1  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی به نقل از اداره کل تربیت بدنی در این مسابقات که از تاریخ 25شهریور لغایت 1مهر سال جاری و به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید، تیم منتخب دانشگاه فنی و حرفه ای پس از صعود از گروه و شکست تیم میزبان در مرحله نیمه نهایی، به فینال مسابقات صعود کرد و در دیداری نزدیک و بسیار نفسگیر با حساب 3 بر2  بازی فینال را به دانشگاه تهران واگذار نمود.
اداره کل تربیت بدنی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت کسب این عنوان ارزشمند به تمامی همکاران ورزشکار و کارکنان دانشگاه، آرزوی توفیق و سلامت تمامی آنان را دارد.
 شایان ذکر است، اعضای تیم والیبال دانشگاه فنی و حرفه ای در این دوره از مسابقات را آقایان: سید رضا داودالموسوی، ابوالفضل فتحی زاده، وحید طالبی، علی همزه خسرقی، سید محمد علی عرفانی، محمد بیدار، مهدی هادوی، محسن حبیبی، مجید شهبازی  و امیر بهمنی با مربی گری محمود محمودیان و سرپرستی علی مولائی نژاد تشکیل دادند.
 

کلید واژه ها: تیم والیبال کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای نایب قهرمان مسابقات منطقه یک وزارت علوم شد


نظر شما :