نشست مسولین دانشکده با مجمع حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۵ کد : ۱۰۹۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۵
ارجحیت کاردر مجمع حامیان، تلاش در محیط علمی است که همراه با شادی و نشاط و تفریح باشد

نشست مسولین دانشکده با آقای دکتر اسپرورین، عضو مجمع حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای روز سه شنبه 26/6/98 در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس گرد رئیس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم در مورد اهداف و کارهای صورت گرفته توسط این انجمن، سخنانی را بیان نمود.
در ادامه آقای اسپرورین به شرح اقدامات انجام شده در این مجمع پرداخت و سپس با اشاره به این امر که مسیر مجمع حامیان، مسیری قانونی و همپای دانشگاه است، افزود: ارجحیت کار، تلاش در محیط علمی می باشد که البته همراه با شادی و نشاط و تفریح باشد و اقدامات انجام گرفته در این مسیر از اولویتهای کاری است که با شاخصهای علمی و استاندارد همراه باشد .
وی با بیان اهداف برنامه های مجمع خیرین در راستای رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای از ایجاد مراکزی نام برد که  با حضور اساتید و دانشجویان رشته های مختلف مخصوصا کامپیوتر بتواند به خودکفایی و خودگردانی دانشکده ها و دانشجویان بیانجامد و منبع درآمدی برای اساتید باشد که با فراغ بال و انرژی مثبت در برنامه های تعریف شده شرکت نمایند.
آقای اسپرورین در ادامه تصریح کرد: همانطور که از اسم انجمن هم مشخص است ، انجمن چشمداشتی به درآمدها ندارد و فقط تسهیل گر کارآفرینی و ایجاد بازار کار خواهد بود.
وی در قسمتی دیگر از بیانات خود با ذکر خاطراتی از فعالیتهای صورت گرفته به ایجاد کافه ی پردازش اشاره کرد و عنوان نمود: در کافه پردازش، دانشجویان واساتید می توانند در محیطی صمیمی، ایده ها ونظرات خود را ارائه دهند که به پویایی آنها بسیار کمک خواهد کرد .
در ادامه خانم زمان زاده مدیر گروه کامپیوتر به نمونه هایی از توانمندیهای دانشجویان اشاره نمود و قول داد که مجمع از همکاری با این مجموعه پشیمان نخواهد شد و مسیر شکوفایی انشااله طی خواهد شد .
دراین جلسه خانم دکتر بسطامی معاون پژوهشی با اشاره به توانایی دانشکده در عرصه دوخت و هنر گزارشی از کارگاههای فعال مرکز ارائه نمود و مقرر شد درجلسه آتی با تبادل نظر با اساتید و مدیران گروه، راههای همکاری بیشتر مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد .

 

کلید واژه ها: نشست مسولین دانشکده با آقای دکتر اسپرورین


نظر شما :