گفتگوی خبرنگار روابط عمومی دانشکده شریعتی با دانشجوی رتبه اول کنکور ارشد معماری

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۶ کد : ۱۰۸۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۰۶۲
دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی هم از نظر علمی و هم پشتکار، دانشجویان خیلی خوبی هستند و لیاقت برتر و نمونه بودن را دارند

همه می دانیم که هیچ چیز دلپذیر تر از رسیدن به هدف نیست افرادی که نتیجه های مثبت و متفاوت می گیرند افراد عجیبی نیستند، آن ها انسان های معمولی ای هستند که فقط راه را درست انتخاب کرده و همت و پشتکار داشته اند، خداوند به هیچکس به گونه ای دیگر نگاه نمیکند بلکه ما هستیم که با نگرش و اعمال خود زندگیمان را می سازیم و خلق می کنیم.

چندی پیش خبر مسرت بخش کسب رتبه اولی توسط دانشجوی دانشکده دکتر شریعتی که توانسته بود در یک رقابت تنگاتنگ گوی سبقت را از هم رشته ایهای خود ببرد، ما را بر این داشت که به بهانه این موفقیت بزرگ، گفتگویی با ایشان داشته باشیم.

خانم نهال دوستی دانش آموخته رشته کارشناسی پیوسته معماری دانشکده دکتر شریعتی که با معدل 19/19 در آذر ماه 97 فارغ التحصیل شده است.

این دانشجوی موفق که رتبه 1 معماری، 3 تکنولوژی و 8 انرژی را کسب نموده است، تصمیم گرفته دوران تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه تهران، در رشته دیجیتال سپری نماید.

وی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشکده، مدیریت شرایط روحی و روانی و همچنین مدیریت زمان را چه در روزهای درس خواندن و کسب آمادگی برای کنکور و چه در سر جلسه آزمون از عوامل بسیار موثر در موفقیت خود بیان نمود.

دانشجو دوستی پشتکار و ممارست را از دیگر عوامل موفقیت خود عنوان کرد و افزود: البته در این مسیر فرد تکرویی نبودم و تا جایی که در توانم بود به دوستانم و دیگران کمک کردم و نتیجه خوبی هم گرفتم.

وی گفت:  علاوه بر اینکه خانواده ام به ویژه مادرم و یک سری دوستانم در موفقیتم نقش بسزایی داشتند، اساتید خوبی و با سابقه ای داشتم که کمک کننده و راهنمایم بودند از جمله آقای مهندس نعیما، خانم مهندس شاهچراغی، آقای دکتر خوشنویس، آقای مهندس تیرگان، آقای مهندس اصفهانی و آقای مهندس ناصر نصیر.

نهال دوستی در توصیه اش به دوستان و هم دانشگاهیانش گفت: با اینکه دانشجوی ممتاز درسی دانشکده بودم ولی بدون استفاده از سهمیه شاگرد اولی توانستم با تلاش و کوشش در رشته ای که علاقه دارم رتبه نخست را کسب کنم. بنابراین می گویم که نا امید نشوند و تلاششان را ادامه دهند، چرا که به نظر من دانشجویان دانشکده شریعتی هم از نظر علمی و هم پشتکار، دانشجویان خیلی خوبی هستند و لیاقت برتر و نمونه بودن را دارند، منتها باید همت کنند.

دانشجو دوستی همچنین بیان کرد: مطالعه مداوم و مستمر داشتم و مدت زمان مطالعه و درس خواندن من از روزی 4 ساعت شروع و تا به 12 ساعت رسید.

وی با ابراز رضایت از تدریس استادان خود در دانشکده اظهار داشت: البته در برخی از دورس به ویژه دروس فن از کلاسهای بیرون از دانشکده بهره گرفتم.

نهال دوستی در پایان این گفتگو بیان نمود: دوست دارم در حوزه اجرا و معماری، درک سازه ای داشته باشم و معماری بشوم که به همه جنبه های معماری، اقتصاد، فرهنگ و تاریخ سازه توجه داشته باشم و اینکه راه بانوان را در زمینه معماری هموارتر کنم.

و در انتها

حوزه ریاست و روابط عمومی دانشکده شریعتی ضمن تبریک به شما و جامعه دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، آرزوی موفقیت روز افزون و آینده ای سرشار از توفیق را از خداوند منان برایتان خواستار است.

 

 

 

کلید واژه ها: گفتگوی خبرنگار روابط عمومی دانشکده شریعتی با دانشجوی رتبه اول کنکور ارشد معماری


نظر شما :