برگزاری جلسه مسئولین دانشکده با سرپرستان خوابگاه ها

۰۷ آذر ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۵ کد : ۱۰۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۰۳۱

جلسه صمیمی سرپرستان خوابگاه ها با  رئیس دانشکده، معاون دانشجویی – فرهنگی، مالی – اداری و رئیس امور دانشجویی، روز سه شنبه 6 آذر ماه97 در اتاق شورای دانشکده، برگزار شد و سرپرستان مشکلات و نیازهای دانشجویان خوابگاهی، دغدغه ها و خواسته های خود را با رئیس دانشکده و دیگر مسئولین حاضر در میان گذاشتند.


درابتدای جلسه سرپرستان خوابگاه، مسائل، نقطه نظرات، معضلات فرهنگی و اجتماعی، مشکلات و کمبودهای موجود در خوابگاهها را بیان کردند.

سپس مهندس مرضیه گرد، رئیس دانشکده، ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی بهترین ها برای سرپرستان در ماه پربرکت ربیع الاول، از زحمت و تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر نموده و ابراز داشت:ایجاد امنیت و حس خوب زندگی توسط شما در دانشجویان ایجاد می شود در نتیجه  مسئولیت مهمی را ایفا می کنید. یک سرپرست خوابگاه اگر محیط را کنترل کند و ارتباط قلبی با دانشجویان برقرار کند، اثرگذار است.

وی افزود:همه ی ما در هر بخشی که هستیم و فعالیت می نماییم در واقع یک نقش را ایفاء می کنیم که آن هم مدیریت امور دانشجویی می باشد و باید این امانات الهی را به بهترین نحو تربیت و حمایت کنیم و همچنین برنامه ریزی برای اداره خوابگاهها باید به گونه ای باشد تا بتوانیم فضایی توام با آرامش و امنیت خاطر هرچه بیشتر برای دانشجویان بوجود آوریم.

 

رئیس دانشکده با بیان اینکه سرپرستان خوایگاه نیازمند آموزش در حوزه ی خود میباشند، اظهار کرد:برگزاری کلاسهای آموزشی، فراگیری مهارت و استفاده از تجربیات سرپرستان قدیمی تر، می تواند شما را در این مسیر به درستی هدایت کند تا با معضلات و مشکلات کمتری روبرو شوید و بتوانید تا حد زیادی  در برخورد با بحران های روحی دانشجویان موفق باشید.

 

مهندس گرد، سرپرستان خوابگاه ها را الگوی دانشجویان دانست و  افزود: رفتار و اخلاق ما بر دانشجو اثر گذار است و رعایت اصول و حفظ شئونات اخلاقی و رعایت عفاف و پوشش از وظایف اصلی همه ما است. ضمن اینکه وحدت عمل و رویه در بین سرپرستان مهم ترین اصل است که باید سعی شود دیدگاهها و روش های برخود به هم نزدیک گردد.

وی در ادامه مسئله شاد بودن در خوابگاهها را مطرح کرد و بیان نمود:باید در برنامه ریزی فرهنگی خوابگاه ها جایی برای تخلیه احساسات وجود داشته باشد مشروط بر اینکه یک سری اصول و قوانین رعایت گردد. اگر شما به روح و روان دانشجویان توجه نداشته باشید، وظیفه تان مختل می شود، ضمن اینکه سرپرست خوابگاه باید محرم اسرار و امین دانشجویان باشد.

رئیس دانشکده در پایان خاطر نشان کرد:با تأسی به قرآن و رهنمودهای حضرت علی(ع) و با توسل به بزرگترین کتاب روانشناسی قرن که صحیفه سجادیه می باشد، می توانیم کار تربیتی انجام دهیم و با ایجاد آرامش و محبت کردن  به  سیره ی پیامبر اخلاق و مهربانی، مطمئن هستم موفق خواهیم شد و می توانیم برای رفع مشکلات و مسائل دانشجویان گام های مهمی برداریم و همچنین برای آینده ی شما سرپرستان عزیز برنامه ها داریم تا بتوانیم شما را کمک و تقویت کنیم و ارزش اصلی شما را احیاء نماییم.

کلید واژه ها: جلسه سرپرستان خوابگاه مسئولین دانشکده شریعتی


نظر شما :