پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن ماه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تقارن آن با هفته دفاع مقدس

۲۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۲ کد : ۱۰۶۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۵۴۴
به نقل از سایت دانشگاه فنی و حرفه ای

                                                                     

بسم‌اللَّه الرّحمن الرّحیم‌
قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الّذینَ یَعْلَمُونَ وَ الّذینَ لایَعْلَمُونَ إنّما یَتَذَکَّرُ اُولُوا الألْباب. (زمر/ 9)
بگو: «آیا کسانی که می‌دانند با کسانی که نمی‌دانند یکسانند؟ تنها خردمندان آگاهند»
 
باری دیگر دروازه‌ی سال تحصیلی جدیدی به روی خیل عظیم دانشجویان و مهارت‌آموزان مشتاق گشوده می‌شود و ره‌نوردان مسیر خرم و آباد دانش و تحقیق، با توفیق الهی، جدّ و جهد خود را برای عبور از گردنه‌های علم‌آموزی و مهارت‌یابی به‌کار می‌گیرند تا به قله‌های رفیع کمال برسند و در کار ساختن دنیا و آخرت خویش توفیق یابند. این مهم‌ترین مسئولیت جوان با استعداد نسل کنونی ایران است.
مهرماه رایحه خوش عشق و  تعقل و تلاش را می‌پراکند و شمیم جانِ طلبه دانش و فن و تخصص را می‌نوازد. گویی جانی دوباره در پیکر خردورزی و تفکر و تأمل دمیده می‌شود. آغازی خجسته که خود رستاخیزی تماشایی است.
اهتمام در فراگیری دانش جهادی ارزشمند است، زیرا اسلام همواره مشوّق کسب علم و معرفت بوده است. ایران اسلامی عزیز نیز برای رسیدن به اهداف متعالی و بزرگی که به‌ برکت انقلاب اسلامی در برابر آن ترسیم شده است، چشم به تلاش جوانان در عرصه علم و معرفت دارد و اجر سخت‌کوشی دانش‌آموزان و دانشجویان در سنگر علم و دانش از مجاهدت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس کمتر نیست.
اینجانب، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای پاک‌سرشت ایران اسلامی، خصوصاً ساحت والای شهدای جامعه دانشگاهی و شهدای مدافع حرم، آغاز سال تحصیلی مراکز علمی و دانشگاهی را به همه ارادتمندان ساحت علم و دانش و سنگربانان تحصیل تبریک عرض نموده و توانایی و توفیق تهذیب، خودسازی، علم‌اندوزی و مهارت‌آموزی و فرصت بهره‌مندی از گنجینه‌ها و گوهرهای کم‌نظیر علم و فن و حرفه و مهارت را برای دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت، به‌ویژه استادان و دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای مسئلت دارم.
 
                                                                                                   ابراهیم صالحی عمران
                                                                                               رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای

کلید واژه ها: پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت فرارسیدن ماه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و تقارن آن با هفته دفاع مقدس


نظر شما :