پیام رییس دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۶ کد : ۱۰۶۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۸۷
به گزارش روابط عمومی دانشکده فنی دکتر شریعتی، مهندس مرضیه گرد رئیس دانشکده در پیامی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبد الله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان ، ورود به سال تحصیلی جدید و بهار حکمت و دانش را به همه ی دانشگاهیان ارجمند، تلاشگران عرصه ی علم و دانش به ویژه دانشجویان ورودی جدید که به تازگی در محیط مقدس دانشگاه، گام نهاده اند، خوشامد عرض نمود.

بسمه تعالی

همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی، رشد و تعالی آغاز می شود و در این میان دانشگاه، بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.
دانشجویان عزیز اینک که در آستانه آغاز فصلی جدید از تلاش و پویندگی قرار دارید ، امیدوارم با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشکده، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی بپردازید و حضور حقیقی و تأثیرگذار خود را در عرصه‌های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانید.
امیداست که در سال تحصیلی جدید، کلاس‌های درس را با یادآوری ایثار، جوانمردی و آزادگی امام مظلومین جهان و خُلق حسینی آغاز کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا گام برداشته و با استعانت از الطاف واسعه الهی، توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، در ایجاد جامعه ای دانش محور، آزاده و خودکفا نقش‌آفرین باشیم.
در پایان از خداوند منان، سال تحصیلی سراسر از موفقیت و سرافرازی را برای خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای به ویژه پذیرفته شدگان جدید دانشگاه آرزومندم.

مرضیه گرد

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی

شهریور98

 

کلید واژه ها: پیام رییس دانشکده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


نظر شما :