افتتاح و رونمایی از سالن فرهنگ دانشکده به مناسبت هفته ی دولت توسط وزیر علوم

۰۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰ کد : ۱۰۳۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۲۳
همزمان با افتتاح پروژه های عمرانی در سراسر کشور به مناسبت هفته ی دولت، سالنی موسوم به "فرهنگ" به مساحت ۱۲۶۰ در ضلع جنوب غربی دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی، بعدازظهر امروز شنبه نهم شهریورماه افتتاح و رونمایی شد.

در این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس با دکتر منصور غلامی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری همزمان با افتتاح و رونمایی از مجموعه ساختمان های آموزشی و اداری دانشکده فنی و حرفه ای شهید خدادادی بندر انزلی همراه بود، خانم مهندس گرد (رئیس دانشکده) معاونین ، تعدادی از استادان و مدیران گروه های آموزشی دانشکده و برخی از  مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی منطقه ۱۹ همچون سپاه پاسداران، بسیج، نیروی انتظامی، اداره آگاهی، آتش نشانی  و شهرداری حضور داشتند.

در این مراسم سرکار خانم مهندس گرد ضمن سخنانی اعلام داشت که پروژه ی سالن مذکور که طی سالهای گذشته راکد مانده بود به لطف خدا به پایان رسید.
سالن فرهنگ مربوط به آزمون های هم زمان با ظرفیت ۴۰۰دانشجو و همچنین سالن های همایش و نمایشگاهی میباشد. سپس ایشان با کسب اجازه از وزیر علوم و با توجه به حضور نماینده ی مقام معظم رهبری در دانشکده جناب آقای  حجت الاسلام و المسلمین بنیاد جوادی  رونمایی از لوح افتتاح سالن فرهنگ را به ایشان سپردند.

گفتنی است این سالن چند منظوره با گنجایش حدود 400 نفر آزمون همزمان، قابلیت برگزاری نمایشگاه و سالن اجتماعات و برنامه های کارگاهی مختلف را دارا می باشد.

کلید واژه ها: افتتاح و رونمایی از سالن فرهنگ دانشکده به مناسبت هفته ی دولت توسط وزیر علوم


نظر شما :