حضور هیات عراقی  در دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی و گشوده شدن راه های ارتباط و تعاملات علمی گسترده تر

۰۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۶ کد : ۱۰۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۰۷۳
طرفین به بیان دیدگاه های خود درباره راه کارهای پیشبرد همکاری در زمینه فعالیت های مشترک آموزشی و تحقیقاتی پرداختند

                                                  

به منظور اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه منعقده با دانشگاه فنی شمالی عراق و تعیین زمینه همکاری ها به ویژه اعزام دانشجویان عراقی برای تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی، تربیت مدرسین عراقی، صبح امروز سه شنبه پنجم شهریورماه، دکتر موفق یحیی حمدون، رییس دانشگاه فنی شمالی عراق  در راس هیاتی از روسای دانشکده های مختلف این دانشگاه (رئیس دانشگاه علوم -رئیس دانشکده فنی کرکوک، رئیس کالج فنی کرکوک -رئیس موسسه فنی موصل و سه نفر از معاونین این مراکز) به همراه مهندس ناظریان از دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای  در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی حضور یافتند.
 پیش از بازدید میدانی این اعضاء از بخش های مختلف دانشکده، نشستی با حضور معاونین دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد . در طی این نشست مسولین دانشکده به معرفی ظرفیت ها و امکانات قابلیت های دانشکده در رشته های مختلف پرداختند و در پایان طرفین در مورد  راه کارهای پیشبرد همکاری در زمینه فعالیت های مشترک آموزشی و تحقیقاتی به نقاط مشترکی دست یافتند. 
در ادامه هیات بازدید کننده، از امکانات و فضای دانشکده ،از جمله کارگاه های حجم، دوخت و آزمایشگاه ها و سایر فضاهای آموزشی، فرهنگی، پژوهشی بازدید نموده و توضیحات لازم توسط مسولین ارائه گردید.
گفتنی است در حاشیه ی نشست مسدولین با این هیئت عراقی، کلیپی از فعالیت ها و معرفی دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی به منظور آشنایی هرچه بیشتر بازدید کنندگان پخش شد که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

کلید واژه ها: حضورهیات عراقی در دانشکده فنی و حرفه ای شریعتی و گشوده شدن راه های ارتباط و تعاملات علمی گسترده تر


نظر شما :