قابل توجه دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی(غیر انتفاعی)

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۱ کد : ۸۰۱۱ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۱۶۹۴

 دانشجو ضمن آگاهی از شرایط دانشگاه مبدا و مقصد بایستی با اطلاع کامل از وضعیت تحصیلی خود و شرایط ثبت¬نام در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان در موعد اعلام شده (حداکثر تا سی و یکم اردیبهشت) درخواست خود را مبنی بر  نوع آن (2 نیمسال میهمانی،‌ تمدید میهمانی، میهمان دائم و انتقال) برای نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 1404-1403 ثبت و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط دانشگاه مقصد، رشته و مقطع تحصیلی، وضعیت دوره مورد تقاضا در دانشگاه مقصد، نسبت به انتخاب دانشگاه یا موسسه مقصد اقدام و مستندات خود را برای تقاضای ارائه شده اسکن و ضمیمه درخواست نماید. 
تذکر: لازم به ذکر است متقاضیان جهت ثبت درخواست ابتدا بایستی در سامانه سجاد (https://portal.saorg.ir )  ثبت نام نمایند و پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از قسمت خدمات سازمان درخواست خود را ارائه نمایند. 
• شخص دانشجو  مسئول صحت اطلاعات و اعلام واحدهای درخواستی ارائه شده در خصوص شرایط خاص و درخواست خود خواهد بود و در صورت عدم احراز هر یک از اطلاعات ارائه شده تقاضا از وضعیت بررسی خارج خواهد شد.  
• دانشگاه انتخابی حتما بایستی در شهر محل سکونت خانواده متقاضی یا حتی¬الامکان در صورت نبود دانشگاه در محل مذکور، در شهرهای نزدیکتر به محل سکونت باشد تا از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.  
• متقاضیان محترم همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال می توانند به مسئول محترم نقل و انتقالات دانشکده سرکار خانم کلانتری  مراجعه نمایند و یا مورد خود را  به رایانامه n.kalantari@shariaty.ac.ir ارسال نمایند. 
یادآور می گردد ارسال درخواست به معنای موافقت با آن نمی باشد و دانشجو از طریق سامانه سجاد می بایست از نتیجه اطلاع یابد .  
 
اداره آموزش 
اردیبهشت ماه 1403


نظر شما :