بازدید معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از آموزشکده جدیدالتأسیس و خیرساز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان مهریز

۰۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۸ کد : ۷۸۴۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۵۵
دکتر کلانتری با همراهی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جمعی از مسئولین استانی، پنجشنبه سوم اسفندماه ۱۴۰۲ از آموزشکده خیرساز فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان مهریز بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان ضمن تقدیر از اهتمام خیر نیک‌اندیش در امر احداث بنای آموزشکده، از ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد و همکاران آن مجموعه به پاس پیگیری‌ها و تلاش‌هایشان قدردانی کرد و در جمع مسئولین وزارتی، استانی و دانشگاهی با اشاره به رسالت مهم دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و اشتغال‌زایی گفت: از افتخارات بعد از انقلاب اسلامی توجه نظام و مسئولین به حوزه فنی و حرفه‌ای است.

وی افزود: رونق‌بخشی و توسعه محلی و شهرهای کوچک بهترین راه حل است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: ایجاد دانشگاهی جامع در شهرهای کوچک و شهرستا‌ن‌ها منطقی و عملاً میسر نیست، اما ایجاد مرکز دانشگاهی مهارتی می‌تواند راه حل ممکن و سودمندی باشد، زیرا چنین مرکزی به سرعت با اقلیم و محیط سازگار شده و موجبات رشد و رونق کسب و کار در منطقه را ایجاد می‌کند.
دکتر خسرویان ساخت بنای خیرساز آموزشکده امام علی (ع) مهریز را مبارک دانست و خاطرنشان کرد: آجر به آجر این بنا حاصل نیک‌اندیشی خیر محترم، مهندس سیدعلی طباطبایی است و دولت و دانشگاه موظف است با حمایت‌های ویژه، این جریانات را تقویت کند.


نظر شما :