در دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت گرفت: برگزاری دوره سنجش صلاحیت حرفه‌ای نزدیک به ۳۰۰ نفر از کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری نور

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۲ کد : ۷۸۲۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۱۹
صلاحیت حرفه‌ای نزدیک به ۳۰۰ نفر از کارکنان مؤسسه مالی و اعتباری نور جهت اشتغال در بانک ملی، توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، با توجه به توافقات صورت‌گرفته بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور، فرایند سنجش صلاحیت حرفه‌ای کارکنان سابق مؤسسه مالی و اعتباری نور به منظور به‌کارگیری در بانک ملی انجام شد.

در این فرایند به جای ملاک قرار دادن مدرک تحصیلی، شرایط احراز شغل بر مبنای مهارت حرفه‌ای مورد نیاز برای انجام شرح وظایف مربوط به شغل ملاک ارزیابی و احراز صلاحیت شغلی قرار گرفت. بر این اساس، صلاحیت حرفه‌ای نزدیک به 300 نفر از کارکنان بانک ملی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 25 الی 27 بهمن‌ماه 1402 در محل دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی تهران و دانشکده شهید چمران کرمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است در این آزمون کارکنان متقاضی در مشاغل بانکداری، اعتبارات، حسابداری و تحصیل‌داری برای احراز صلاحیت حرفه‌ای در بخش‌های مصاحبه عمومی، مصاحبه فنی و تخصصی، اشراف بر فعالیت‌ها و مهارت‌های بانکی در فرایند بانکداری و شبیه‌سازی و ایفای نقش عملکرد در باجه، آزمون عملی مهارتی، تست روان‌شناسی و هوش، به فراخور رسته‌های شغلی خود در آزمون‌هایی متناسب با صلاحیت‌های شغلی مربوط به شرح وظایف تخصصی خود مورد ارزیابی قرار گرفتند.


نظر شما :