حضور ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای و اعضای هیئت رئیسه در نشست دوروزه مدیران حراست استانی دانشگاه

۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۵ کد : ۷۸۲۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۸۰
نشست مدیران حراست استانی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، اعضای هیئت رئیسه، مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، مسئولین وزارتی و جمعی از مدیران استانی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با شعار «حراست، امنیت، مشارکت و انتخابات» در حال برگزاری است، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ایراد سخنرانی پرداخت.

دکتر خسرویان ضمن تبریک اعیاد معظم شعبانیه، از حضور باشکوه مردم شریف ایران، به‌ویژه دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن مروری بر فراز و فرودهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز این انقلاب به یک درخت تنومند و پرطراوت تبدیل شده است و از ایران کشوری مستقل، آزاد و مقتدر ساخته است.

دکتر خسرویان در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های آقای اعتصامیان، مدیرکل دفتر مرکزی حراست و مدیران و کارکنان این حوزه قدردانی کرد و گفت: امروز آرامشی که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای داریم به برکت عملکرد شما عزیزان حراست است.

دکتر خسرویان انتخابات پیش‌رو را با اهمیت خواند و از تمام دانشگاهیان برای حضور پررنگ دعوت کرد و افزود: انتخابات ضامن امنیت و پیشرفت کشور است و با انتخابات حداکثری است که ما مردم‌سالاری دینی را به رخ دنیا می‌کشیم.

گفتنی است در مراسم اختتامیه این نشست به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز از جانباز سرافراز آقای حیدری زاده مدیر حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اردبیل توسط آقای اعتصامیان تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.


نظر شما :