افتتاحیه اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد

۰۷ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۶ کد : ۷۷۴۶ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۹۸
اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه، سه‌شنبه سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه به نقل از روابط عمومی استان یزد، اولین کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه با رویکرد کار و تولید و نقش آن در تعالی جامعه،  چسه‌شنبه، سوم بهمن‌ماه 1402 در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم دکتر کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تشریح دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان فضای آموزش علم و صنعت توامان گفت: کنفرانس ملی علمی-تخصصی نهج‌البلاغه می‌تواند تاثیر بسزایی در گسترش، رشد و شکوفایی جوانان در حوزه کار و تولید داشته باشد.
وی افزود: امیدواریم  دانشگاه فنی و حرفه‌ای بتواند سهم کوچکی در حفظ ارزش‌های بزرگ نهج‌البلاغه داشته باشد.
دکتر محتشمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد و رئیس کنفرانس،  آیت‌الله دین‌پرور، مجتهد و ریاست بنیاد ملی نهج‌البلاغه و پروفسور سیدمحمد مهدی جعفری، اندیشمند و نهج‌البلاغه‌پژوه در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است کنفرانس مذکور دوروزه بوده و ادامه آن چهارشنبه، چهارم  بهمن‌ماه در سالن کنفرانس آموزشکده فنی و حرفه‌ای امام علی استان یزد برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه کنفرانس با ارائه برخی مقالات و تقدیر از مقاله‌های برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.


نظر شما :