رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سومین نشست تخصصی ناظران استانی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و تضمین کیفیت: کنسرسیوم‌های اشتغال، آینده شغلی دانشجویان را رقم می‌زند

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۷ کد : ۷۷۲۸ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۵۲
سومین نشست تخصصی مسئولین استانی مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای روز دوشنبه ۲۵ دی‌ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی، در این نشست که با حضور هیئت رئیسه دانشگاه و ناظران استانی برگزارشد، دکتر خسرویان ضمن خیر مقدم به مدعوین، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را به جهت کیفی و کمی از دانشگاه‌های دیگر متمایز خواند و افزود: به دلیل اهمیت بالای این دانشگاه شبکه نظارت مجددا احیاء شد و بر این اساس می‌توانیم یک پایش دقیق و به‌هنگام از دانشگاه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد چهارگانه درآمدزایی، آمایش، اشتغال و تحول در ساختار دانشگاه اشاره کرد و افزود: طی این مدت در حوزه‌های مذکور تلاش‌ و کوشش‌های بسیار خوبی انجام شده است؛ از جمله در بحث اشتغال می‌توانیم راه‌اندازی کنسرسیوم‌های اشتغال را ذکر کنیم و این کنسرسیوم‌ها آینده شغلی دانشجویان را رقم می‌زنند.

دکتر خسرویان پیگیری مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهوری توسط رؤسای دانشگاه‌های استانی را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: شما ناظران استانی باید از طریق ریاست استان پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری باشید و ادامه داد: از محل اعتبار تخصیص یافته در این سفرها بسیاری از استان‌ها توانسته‌اند اعتبارات قابل توجهی را دریافت کنند.

آقای شبستانی نیز گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای مرکز نظارت ارائه کرد و سپس، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به بیان مهمتربن نکات قابل پیگیری در استان‌ها پرداختند.

گفتنی است در این نشست به‌واسطه حمایت‌های ریاست دانشگاه از حوزه نظارت، از آقای دکتر خسرویان توسط ناظران استانی با اهدای لوح یادبود تقدیر به‌ عمل آمد و در ادامه، مرکز نظارت، ارزیابی، بر اساس شاخص‌های ارزیابی، از هفت مسئول استانی تقدیر کرد.

شایان ذکر است، این نشست در روزهای یکشنبه و دوشنبه 24 و 25 دی‌ماه 1402 در دانشکده فنی و حرفه‌ای ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

در پایان این برنامه هیئت رئیسه دانشگاه از نمایشگاه آثار و دستاوردهای دانشجویان دانشکده بازدید کردند.


نظر شما :