بازدید هیئت رئیسه دانشگاه از آموزشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان (دختران)

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۰۸:۴۲ کد : ۷۷۱۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۸۴
هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در آموزشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان(دختران) از این آموزشکده بازدید به عمل آوردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جمله دکتر کی‌پور، معاون آموزشی و آقای جلیلی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، 16 دی‌ماه 1402 با حضور در آموزشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان (دختران) از امکانات و قابلیت‌های این آموزشکده بازدید به عمل آوردند.

در این برنامه، فضاهای آموزشی، اداری، فرهنگی و رفاهی نظیر کتابخانه، نمازخانه، کارگاه طراحی و دوخت، کارگاه گرافیک، سالن کنفرانس و اجتماعات، سالن ورزشی، آشپزخانه و سالن غذاخوری مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت. همچنین اعضای هیئت رئیسه از ژوژمان دانشجویان کارشناسی رشته گرافیک آموزشکده دیدن کردند.

گفتنی است آموزشکده فنی و حرفه‌ای قائم زنجان دارای ده رشته طراحی و دوخت، گرافیک، حسابداری گراش مالی، حسابداری گرایش بازرگانی، مدیریت خانواده، تربیت کودک، معماری داخلی، کامپیوتر نرم‌افزار، فناوری اطلاعات و تربیت بدنی در مقاطع کاردانی و چهار رشته مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر، مهندسی تکنولوژی کامپیوتر، حسابداری و گرافیک در مقطع کارشناسی است.


نظر شما :