پیام تسلیت اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پی شهید و مصدوم شدن جمعی از هموطنان در استان کرمان

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۷ کد : ۷۷۰۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۶۰
اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پی به شهادت رسیدن و مصدوم شدن جمعی از مردم کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان آن سردار والامقام که ساعتی پیش منجر به شهادت و مجروح شدن تنی چند از هموطنان عزیزمان شد، موجب تأسف و تأثر عمیق گردید. به‌ویژه آن که در جمع شهدای اخیر پیکر پاک کودکان نیز به چشم می‌خورد.
این جنایات کوردلانه و تروریستی نشان از هراس دشمنان نظام و ناامیدی از ایجاد یأس و تفرقه در میان امّت مسلمان و ملّت ولایتمدار ایران اسلامی است.
دشمن بداند که با توسل به چنین اقدامات غیرانسانی و ضدبشری، ذره‌ای از ارادت و احترام ملت ایران به فرزندان غیور و شهدای عزیز این مرزوبوم کاسته نخواهد شد.
اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به مردم بی‌گناه و بی‌دفاع کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم نجیب کرمان و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهیدان بزرگوار و شفای عاجل مجروحین و مصدومین را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می‌نماید‌.


نظر شما :