در آستانه خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت روز مادر و روز زن جشن میلاد ام‌ابیها (س) در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

۱۳ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۷ کد : ۷۶۹۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۴۹
جشن میلاد فرخنده دخت نبی مکرم اسلام (س)، سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران، مسئولین و کارکنان سازمان مرکزی در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت ولادت پرنور و با خیر و برکت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره (س)، جشن میلاد آن حضرت با حضور دکتر خسرویان، معاونین، مدیران و کارکنان ستادی دانشگاه، سه‌شنبه 12 دی‌ماه 1402 در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک میلاد حضرت زهرای اطهر (س) و همچنین گرامی‌داشت روز مادر و روز زن، به کرامتی که اسلام به زن بخشید اشاره کرد و آیات سوره کوثر را جایگاهی والا برای حضرت فاطمه(س)برشمرد و گفت: در فضیلت این بانوی صدیقه همین بس که از دامان وی یازده معصوم به امامت رسیدند. 

آقای جلیلی حضرت فاطمه را در سبک زندگی، رفتار با خانواده و دیگران، تلاش و قناعت و مهربانی الگویی الهی برای بانوان برشمرد.

سخنرانی در مدح و منقبت اوصاف و فضایل حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و تکریم مادران و بانوان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا اصغری، مولودی‌خوانی همراه نی‌نوازی و دف‌زنی و پذیرایی از مهمانان از بخش‌های برگزارشده در این مراسم بود.


نظر شما :