دومین جشنواره کشوری نشاط با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۴ کد : ۷۶۳۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۲۷
دومین دوره جشنواره کشوری نشاط با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی، استانی و دانشجویان، سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ با معرفی برترین‌ها در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دومین دوره جشنواره کشوری نشاط به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاهی، استانی و دانشجویان، سه‌شنبه 28 آذرماه 1402 با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: در متون اسلامی، در خصوص نشاط آفرینی، اشارات و تذکرات فراوانی شده است. وی افزود: نشاط در تمامی ابعاد جامعه مهم است و پیشرفت یک کشور مرتبط با نشاط افراد جامعه است که باید دولت‌ها برای تزریق نشاط در جامعه کار ویژه کنند.

دکتر احمدی اضافه کرد: دولت سیزدهم بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری کارهای فراوانی را در حوزه نشاط آفرینی به جامعه انجام داده است که دانشگاه فنی و حرفه‌ای در این موضوع پیشگام بوده و دومین دوره جشنواره نشاط را امسال برگزار کرده است.

در ادامه، آقای یادگاری، رئیس مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی وحرفه ای کشور از زحمات کلیه عوامل برگزاری این جشنواره و همه کسانی که در این راستا قدم برداشتند و تلاش کردند تقدیر و تشکر نمود و همچنین از تلاش‌های صادقانه مشاورین و رابطین در جهت ارتقا سطح سلامت روان دانشجویان و ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان در سطح کشور تقدیر نمود.

گفتنی است این جشنواره در بخش‌های کارکنان مراکز مشاوره، اساتید و دانشجویان با محورهایی نظیر: مشاور برتر، رابط برتر، دلنوشته، نقاشی، شعر، داشتان کوتاه، طراحی پوستر و اینفوگرافی، عکس، نقاشی، پادکست، انیمیشن برگزار شد و برترینهای 383 اثر دریافتی با اهدا لوح سپاس، تندیس جشنواره و اهدا جوایز تقدیر تجلیل شد.


نظر شما :