رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جمع مسئولین حوزه معاونت آموزشی: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی جوان در کشور است و به کاهش فاصله‌ها در روندها نیاز دارد

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۲ کد : ۷۵۹۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۷۸
دکتر خسرویان، چهارشنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۲ در گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۳۱ استان‌ به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای امام محمدباقر (ع) مازندران بر بهبود مدل آموزشی تأکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مأموریت دانشگاه  را تربیت تکنیسین ماهر و نیروی جوان متخصص و مورد تقاضای بازار کار و صنعت معرفی کرد و گفت: برنامه‌ها و اهداف دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جامعه، صنعت، تولید و کسب و کار شروع می‌شود.

دکتر خسرویان تصریح کرد: با توجه به مأموریت و سند تحولی دانشگاه بایست در حوزه برنامه‌ریزی آموزشی، جذب هیئت علمی، تدوین سرفصل دروس، تجهیزات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها تغییراتی را ایجاد کنیم. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تأکید بر اهمیت آموزش گفت: پژوهش در خدمت آموزش است و پژوهش‌هایی باید صورت بگیرد که اهداف جامعه و صنعت را برآورده نمایند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین خاطرنشان کرد: ما تا جایی که می‌توانیم باید کیفیت آموزش را ارتقا داده و هزینه‌ها را کاهش دهیم و افزود: بومی‌گزینی بسیاری از هزینه‌های دانشگاه را پایین می‌آورد و باید از ظرفیت استادان هیئت علمی استفاده بهینه‌تری به عمل بیاید.

در پایان جلسه مذکور، از سال‌ها خدمات ارزشمند دکتر کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه و دکتر سلمانی تیله نویی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران تقدیر به‌عمل آمد.

دکتر خسرویان و هیئت همراه همچنین با حضور بر مزار شهید گمنام دانشکده به ساحت والای شهیدان ادای احترام کردند.


نظر شما :