معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گردهمایی معاونین آموزشی: با رفتار و کارمان دانشگاه را می‌سازیم و باید برای نفع ملت، تحولی در صنعت به وجود آوریم

۲۲ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۱ کد : ۷۵۶۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۷۳
گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ۳۱ استان‌ با حضور دکتر کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه به میزبانی استان مازندران از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی؛ دکتر حسن کی‌پور، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، در این گردهمایی بخشی نگری را یکی از مشکلات مهم برشمرد و گفت: یکی از مشکلاتی که با آن روبرو هستیم بخشی‌نگری است و باید در نگاهمان جامع نگر باشیم و دانشگاه را در کلان ببینیم و نه مرکزی که در آن کار می کنیم.

در ادامه افزود: دایر کردن رشته‌ها باید پیوست شغلی داشته باشد و امکانات مناسب کارگاهی، آزمایشگاهی و خوابگاهی در مراکز وجود داشته باشد. دکترکی پور تصریح کرد: اعمال مدرک، تطبیق و اصلاح پایه‌ها را پیگیر هستیم و شبانه روز تلاش می‌کنیم تا کارها انجام شود.

دکتر کی‌پور تصریح کرد: با رفتار و کارمان، دانشگاه را می‌سازیم و باید برای نفع ملت، تحولی در صنعت به وجود آوریم.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در پایان اظهار داشت: معاونت آموزشی یکی از مهمترین معاونت‌های دانشگاه‌ها است و شما باید جایگاه خود را تثبیت کنید تا بسیاری از مشکلات به دست شما حل شود.


نظر شما :