مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۰۳ کد : ۷۵۵۳ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۵۷
مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و استادان، فرهیختگان و پژوهشگران، دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در این مراسم که با حضور دکتر حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، استادان، فرهیختگان و پژوهشگران و جمعی از مسئولین، مدیران و کارکنان دانشگاه، دوشنبه 20 آذرماه 1402 در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری از حضور خانم دکتر حق‌جوی جوانمرد به‌رغم مشغله‌ها و برنامه‌های متعدد ایشان در این ایام و نیز از دکتر جهانشاهی و مجموعه معاونت پژوهش بابت اقدامات ارزنده در راستای ارتقای فعالیت‌های فناورانه، دانش‌بنیان و پژوهش‌محور دانشگاه قدردانی کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به دوران پساکرونا و لزوم توسعه حوزه‌های پژوهشی در مسیر کمک به حل مسائل جامعه، از افزایش پژوهش در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با وجود محدود بودن اعتبارات خبر داد و تصریح کرد: موضوع پیوست اشتغال دانشجویان که مورد تأکید رهبری معظم و وزیر محترم علوم است در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امری حل‌شده است.

دکتر خسرویان به طرح «تاد» اشاره کرد و گفت: ما اولین دوره طرح تاد را در قالب کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان کرمان برگزار کردیم که تجربه بسیار موفقی بود. وی افزود: در این طرح برای دانشجویان زیادی در زمینه اشتغال جانمایی شده است.

ریاست دانشگاه ابراز امیدواری کرد که سهم پژوهشگران در بازار و صنعت افزایش پیدا بکند و ارتباط محققین دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حوزه صنایع بیش از پیش رقم بخورد.

ارائه گزارش از عملکرد یکساله پژوهشی دانشگاه توسط دکتر جهانشاهی، سخنرانی خانم دکتر حق‌جوی جوانمرد، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاونت علمی ریاست جمهوری، رونمایی از دو طرح پژوهشی و فناورانه و تجلیل و تقدیر از پژوهشگران منتخب دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور از برنامه‌های این مراسم بود.


نظر شما :