با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه فناوری در کشور صورت گرفت: امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه فنی و حرفه‌ای و ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۹ کد : ۷۵۵۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۶۹
در مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و نوآوری تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری امضا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، تفاهم‌نامه مشترک بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دوشنبه 20 آذرماه 1402 در مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و نوآوری و تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران دانشگاه فنی و حرفه‌ای منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه فناوری در کشور توسط دکتر خسرویان و خانم دکتر حق‌جوی جوانمرد، رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

گفتنی است موضوع این تفاهم‌نامه، توسعه فناوری‌های راهبردی و اولویت‌دار حوزه مواد و ساخت پیشرفته از طریق توسعه و راه‌اندازی مراکز رشد و ساخت فنی و حرفه‌ای و عضویت تمامی زیرساخت‌های ساخت و تولید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به شبکه ملی ساخت است.


نظر شما :