بازدید معاون علمی رئیس جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۳ کد : ۷۵۵۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۱۶۷
دکتر دهقانی فیروزآبادی و دکتر زلفی‌گل همراه جمعی از مسئولین و مدیران، دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ از غرفه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بازدید کرده و با پژوهشگران و محققان حاضر در غرفه به گفت‌وگو پرداختند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار با حضور دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی رئیس جمهوری و دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ۲۷ محصول رونمایی و دو طرح از دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان طرح منتخب وزارت علوم برگزیده شد.

دستگاه تستر بلوکه هیدرولیکی گیربکس‌های اتوماتیک از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گیلان، آموزشکده فنی شهید خدادادی بندر انزلی برای صنایع خودرویی توسط اسماعیل حقگو و دستگاه متال دتکتور کانوایر به عنوان دستگاهی برای شناسایی فلزات از سوی محققان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی برای صنعت ریلی کشور توسط آقای حامد سازگاران طراحی و ساخته شد.

گفتنی است نمایشگاه مذکور تا 22 آذرماه در مصلی امام خمینی (ره) دایر می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه دانشگاه فنی و حرفه‌ای از محصولات دانش‌بنیان در حوزه‌های فناوری، کشاورزی، فنی و مهندسی، الکترونیک، شیمی و رباتیک بازدید کرده و با تولیدکنندگان این محصولات ارتباط برقرار نمایند.

لازم به ذکر است این محصولات و دستاوردها حاصل تلاش جمعی از متخصصان مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای، شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز رشد در کل کشور است. متولی غرفه دانشگاه در نمایشگاه مذکور حوزه معاونت پژوهشی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و مدیریت آن را اعضای هیئت علمی و کارشناسان پژوهشی ستاد مرکزی دانشگاه فنی وحرفه ای در دست دارند.


نظر شما :