برگزاری نشست سازمان اداری و استخدامی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۷۴۵۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۴۸
پیرو مصوبه جلسه مورخ چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۲ در سازمان اداری و استخدامی کشور، جلسه نشست این سازمان، سه‌شنبه هفتم آذرماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در محل سالن جلسات دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، نشست سازمان اداری و استخدامی کشور با حضور دکتر خسرویان، آقای دکتر عرب اسدی معاون سازمان اداری و استخدامی و نیز معاون اداری، مالی و مدیریت منابع، مدیرکل امور اداری و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی امور استان‌ها دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مدعوین نشست، سه‌شنبه هفتم آذرماه 1402 در محل سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.
 
در این نشست دو ساعته، پیرامون موضوعاتی از جمله ساختار و وضعیت نیروی انسانی، ارائه لیست خدمات به کارکنان دولت در حوزه ارزیابی و توانمندسازی، خدمات به عموم مردم و بخش خصوصی در حوزه ارزیابی و توانمندسازی و ارائه لیست خدمات به وزارت آموزش و پرورش و خدمات متقابل دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.
 
گفتنی است معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، رئیس دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  در نشست مذکور حضور داشتند


نظر شما :