مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای (سازمان مرکزی، دانشگاه استان تهران و البرز) برگزار شد

۰۶ آذر ۱۴۰۲ | ۱۳:۱۶ کد : ۷۴۴۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۷۶
با حضور دکتر خسرویان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی، رؤسای مراکز، مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه‌ای، پنجم آذرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در این مراسم ضمن گرامی‌داشت پنجم آذر، روز تشکیل بسیج مستضعفان و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تکریم ایثار و ایثارگری پرداخت و گفت: ما باید تلاش کنیم که تکریم از ایثارگران تنها نمادین نباشد و از ظرفیت ایثارگران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیشتر بهره‌مند شویم.

دکتر خسرویان تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ایثارگری و روحیه ایثارگری شکل گرفت و باید این روحیه به نسل‌های بعد تکثیر و امتداد پیدا کند.

وی ضمن تأکید بر این که پاداش ایثارگران را جز خداوند متعال نمی‌تواند به تمام و کمال بدهد، افزود: به منظور حمایت از ایثارگران قوانینی در جامعه وجود دارد اما این قوانین کامل نیستند و امیدواریم در برنامه هفتم توسعه این قوانین تکمیل‌تر و جامع‌تر شوند تا بتوانیم پاسخگوی تلاش‌های صادقانه این عزیزان باشیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین گفت: اندیشه مدبرانه حضرت امام(ره) در سال ۵۸ با پایه‌گذاری بسیج مستضعفین منجر به این شد که امروز نیروی مقاومت و جریان مقاومت در منطقه بتواند به تنهایی در برابر صهیونیسم ایستادگی کند.

مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران ضمن خیرمقدم به مدعوین به‌ویژه ایثارگران به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد یک‌ساله پرداخت و گفت: امیدواریم که این جلسه در شأن ایثارگران عزیز باشد. ما در بحث فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مصمم هستیم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران از موضوعات مهم دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

آقای شبستانی همچنین افزود: از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه برای قدردانی از شما بزرگواران و عزیزان استفاده خواهیم کرد. وی در پایان از حمایت‌های همه‌جانبه دکتر خسرویان در موضوع تکریم ایثارگران دانشگاه و رسیدگی به مسائل ایشان تقدیر و تشکر به عمل آورد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، خدمتگذاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را توفیق دانست و گفت: حضور برادران و خواهران ایثارگر در این دانشگاه موجب برکت است و تکریم از خانواده‌های معظم ایثارگران و شهدا جزو وجوب فعالیت‌های مدیریتی در این دانشگاه است.

آقای اوصالی در ادامه به بیان خاطراتی از برادر شهید و برادر آزاده خود پرداخت و بر حال و هوای معنوی مراسم افزود و تصریح کرد: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا با بهره‌گیری از قوانین جاری خدمتگذار ایثارگران عزیز باشیم.

در بخش دیگری از این مراسم، آقای سید حسین موسوی رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت.

در پایان، از ایثارگران سازمان مرکزی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران و استان البرز با حضور ریاست دانشگاه و اعضای هیئت رئیسه و حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقا محمدجانی تقدیر و تجلیل شد.
اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف شام بخش پایانی این مراسم بود.

گفتنی است مراسم تکریم و تجلیل از ایثارگران معزز دانشگاه، به طور همزمان در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور انجام شد.


نظر شما :