معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در اختتامیه اولین المپیاد ورزشی بسیج اساتید: بسیج میراث بزرگ پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین است

۰۴ آذر ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۶ کد : ۷۴۱۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۹۰
اولین المپیاد ورزشی بسیج اساتید، پنج‌شنبه دوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ با معرفی برترین‌ها، در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی شهر کاشان به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مراسم اختتامیه اولین المپیاد اساتید بسیجی با حضور آقای جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دکتر جهانگیری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور، سرهنگ اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، آقای یادگاری، سرپرست مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت، آقای تفویضی، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان و جمعی از مدیران، مسئولین و اساتید بسیجی، با معرفی برترین‌های المپیاد روز پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه 1402 برگزار شد.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی در این مراسم ضمن تقدیر از عوامل اجرایی و حضور گرم اساتید بسیجی در این دوره از مسابقات، از حمایت‌های ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای تقدیر کرد و گفت: بسیج در هر جایی که به آن نیاز بوده است پیشگام شد و در تمام عرصه‌ها اعم از علمی، فرهنگی، جهادی به پیشبرد کشور کمک کرد و نیاز است که این تشکل الهی تلاش کند تا به فرمایش مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب از دامنه به قله برسیم.
آقای جلیلی در ادامه صحبت‌های خود گفت: در صدر اسلام مدل و ساختار بسیج تحت عناوین دفاع و جهاد شکل گرفت و بسیج میراث بزرگ پیامبراکرم(ص) است و استمرار آن است که امروز جبهه مقاومت توانسته‌ است صهیونیسم غاصب را وادار به شکست کند.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: به عزت و همت مردان و جوانان این دیار بود که در دفاع مقدس جانانه جنگیدیم و یک وجب از خاک این کشور را به بیگانه ندادیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پایان از حضور پررنگ اساتید بسیجی در این المپیاد تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: در این المپیادها باید در عین رفاقت و بزرگ مردی، وحدت، همگرایی و هم‌اندیشی را تقویت کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان ضمن خیر مقدم به مهمانان و اساتید بسیجی گفت: حضور شما بزرگواران و اساتید بسیجی را به شهر دارالمومنین، شهر شهیدان گرامی می‌داریم.
سرهنگ اکبری در ادامه افزود: شهر کاشان از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۸۲۵ شهید به کشور تقدیم کرده است و پس از طبرستان (مازندران) دومین شهری است که در آن نماز جمعه اقامه شد.
وی همچنین به عملیات طوفان الاقصی پرداخت و تصریح کرد: صهیونیست‌ها از سه جهت نظامی، اطلاعاتی و افکار عمومی در این جنگ شکست خوردند و این یک رسوایی بزرگ بود.
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای و معاونت فرهنگی و دانشجویی گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر این المپیاد از ابتدای امر با تشکیل ۲۷ کارگروه به صورت عملیاتی برنامه‌ها را اجرایی کردیم.
آقای تفویضی افزود: ما آماده‌ایم با حمایت‌های سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و افزایش ظرفیت‌های موجود در سال آینده میزبان خوبی برای المپیاد اساتید بسیجی باشیم.
در پایان مراسم از برترین‌های این المپیاد توسط مسئولین با اهدای مدال و لوح، تقدیر به‌عمل آمد.(اسامی منتخبین در فایل ضمیمه قابل دسترسی است)
گفتنی است، این دوره از مسابقات با حضور 120 ورزشکار از 31 استان کشور برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سه رشته دارت، مسابقات ایستگاهی و تیراندازی با تفنگ بادی و طپانچه و طی سه روز در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند.


نظر شما :