تشکیل جلسه هیئت رئیسه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۷ کد : ۷۳۳۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۴۹
جلسه هیئت رئیسه با حضور دکتر خسرویان و هیئت همراه، امروز دوشنبه ۲۲ آبان‌ماه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در ابتدا دکتر مصطفی جعفری کرمانی‌پور، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ضمن قدردانی از حضور سه روزه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در استان کرمان و مروری بر رویدادهای این سه روز، گزارشی مختصر از روند فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه ارائه داد و استان کرمان را با توجه به صنایع مستقر و امتیازات منطقه‌ای به‌منظور حداکثر بهره‌وری از ظرفیت‌های موجود، شایسته توجه و حمایت دانست. دکتر جعفری در ادامه  به مسائل مختلفی در حوزه دانشجویی اشاره کرد.

در ادامه، معاونین دانشگاه استان و رؤسا و مدیران مراکز تابع دانشگاه به طرح مسائل و برنامه‌های خود پرداختند و خواستار ارائه‌طریق شدند.
 
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این جلسه، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان و اهتمام در برگزاری شایسته کنسرسیوم تخصصی مهارت‌آموزی و اشتغال دانشجویان و اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار همچنین استماع مطالب ذکرشده، به جمع‌بندی مسائل پرداختند و راه‌حل‌ها و پیشنهاداتی در جهت بهبود وضعیت موجود ارائه دادند.


نظر شما :