با حضور دکتر خسرویان و هیئت همراه صورت گرفت؛ افتتاح آموزشکده خیرساز فنی و حرفه‌ای دختران (کوثر) در شهر سیرجان

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۸ کد : ۷۲۶۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۸۰
آموزشکده فنی و حرفه‌ای خیرساز دختران با نام (کوثر) در شهر سیرجان با حضور دکتر خسرویان و هیئت همراه، امام جمعه و فرماندار سیرجان و خیر نیک‌اندیش، مهندس حسین عباسلو، شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، امروز شنبه بیستم آبان‌ماه ۱۴۰۲، با حضور دکتر عرفان‌ خسرویان و هیئت همراه، امام جمعه سیرجان، دکتر علی یعقوبی‌پور، فرماندار سیرجان، دکتر جعفری‌ کرمانی‌پور، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مسئولان برخی ادارات شهر، جمعی از دانشگاهیان و خیر نیک‌اندیش، مهندس حسین عباسلو، ساختمان اداری و آموزشی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سیرجان (کوثر ) افتتاح گردید.

دکتر خسرویان در مراسم افتتاح این آموزشکده ضمن قدردانی از خیر محترم، اندیشه خیرخواهانه مردم ایران را قابل تحسین خواند و اهتمام و یاری خیرین در امر احداث، تکمیل یا تجهیز مراکز دانشگاهی فنی و حرفه‌ای را به اتکای مهارت‌آموزی جوانان و تخصصی که فرامی‌گیرند، سرمایه‌گذاری بابرکت و سرمایه‌ای زودبازده برشمرد.

دکتر خسرویان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پروژه‌های خیرساز بحمدالله با نیت و قدم خیر واقفین و خیرین محترمی نظیر مهندس عباسلو رو به شکوفایی است. رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به برخی پروژه‌های دولتی نیمه‌تمام و کمبود منابع در دانشگاه بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین و واقفان تأکید کرد. دکتر خسرویان در پایان مراسم، معرفی چهره‌ها و خیرین را امری اخلاقی و لازم دانست و از همه مسئولین شهر سیرجان و متولیانی که با همدلی موجب تکمیل و آماده‌سازی این بنای اداری و آموزشی شدند قدردانی کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده، امام جمعه سیرجان و دکتر علی یعقوبی‌پور، فرماندار ویژه سیرجان ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و هیئت همراه و نیز ابراز خوشحالی از به ثمر رسیدن بنای آموزشی در حکم امری خداپسندانه به هم‌افزایی و تعامل بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای و صنایع منطقه در راستای اشتغال جوانان تأکید کردند.

گفتنی است ساختمان خیرساز مذکور با ۱۵۰۰ مترمربع زیربنا شامل فضاهای اداری، آموزشی و کارگاهی به همت مهندس عباسلو تکمیل و در سال ۱۳۹۹ تحویل آموزشکده کوثر سیرجان شد و این مرکز از ساختمان فرسوده قبلی به مکان جدید انتقال یافت.


نظر شما :