بازدید مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه از آموزشکده‌ فنی و حرفه‌ای پسران زرند(خاتم الانبیاء) و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرمان

۲۱ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۴ کد : ۷۲۶۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۸۹
آقای اعتصامیان، شنبه ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ از آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران زرند(خاتم الانبیاء) و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرمان بازدید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، آقای اعتصامیان، مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه روز ‌شنبه 20 آبان‌ماه 1402 در اولین روز حضور هیئت رئیسه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان از امکانات، تجهیزات و بخش‌های مختلف آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران زرند (خاتم الانبیاء) بازدید به عمل آورد.

در این بازدید آقای اعتصامیان به اتفاق آقای قربانی، مدیر حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان  و جمعی از پرسنل آموزشکده با فرماندار شهرستان زرند دیدار کرد. وی همچنین در ادامه سفر خود به شهرستان زرند ضمن بازدید از روند پیشرفت ساختمان جدیدالاحداث آموزشکده، بر لزوم احداث اتاق نگهبانی و سر درب آموزشکده در ورودی مرکز تأکید کرد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سپس با همراهی دکتر یزدانی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران کرمان را مورد بازدید قرار داد و با برخی دانشجویان این آموزشکده گفت‌وگو کرد.


نظر شما :