رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در گردهمایی رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های کشاورزی کشور: دانشکده‌ها و آموزشکده‌های کشاورزی بهترین ظرفیت برای جذب درآمدهای زودبازده و خلق ثروت هستند

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۷۲۳۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۱۷
گردهمایی رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های کشاورزی با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، تعدادی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران استانی و رؤسای آموزشکده‌ها و دانشکده‌های فنی کشاورزی کشور، یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در آموزشکده فنی کشاورزی شهریار برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در این گردهمایی دکتر خسرویان بر توجه ویژه به ظرفیت حوزه‌های کشاورزی تأکید کرد و گفت: عمده‌ترین بخش درآمد‌زایی باید در حوزه کشاورزی باشد. دکتر خسرویان افزود: باید برای حوزه کشاورزی سند جامع درآمدزایی تدوین شود.

استفاده از ظرفیت منابع بخش خصوصی، تمرکز بر دوره‌های کوتاه‌مدت و زودبازده، بهره‌مندی از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی، گسترش همکاری‌های بین‌المللی در جذب سرمایه، از دیگر موضوعات و محورهای مورد بحث و تأکید رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بود.

در ادامه، حاضرین در گردهمایی نظرات، دیدگاه‌ها و مباحث مختلفی در حوزه کشاورزی و ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود را مطرح کردند. پایان‌بخش این نشست، جمع‌بندی مطالب توسط دکتر خسرویان بود.


نظر شما :