برگزاری جشن آغاز سال تحصیلی جدید با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، مسئولین و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۴ کد : ۷۱۱۷ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۹۶
جشن آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، مسئولین و دانشجویان، ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مراسم جشن آغاز سال تحصیلی با حضور ریاست دانشگاه، اعضای هیئت رئیسه، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تهران، مسئولین و کارکنان دانشگاه و دانشکده فنی انقلاب اسلامی و جمع پرشور دانشجویان، ۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن اجتماعات دانشکده مذکور برگزار شد.

دکتر رحیمی در ابتدای مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه فنی و حرفه‌ای را از جهت مهیا بودن اشتغال پس از فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاهی متفاوت از سایر دانشگاه‌ها ذکر کرده و دانشجویان را به برخورداری از بصیرت رسانه‌ای، هدفمندی در دوران تحصیل و مجهز شدن به چندین مهارت برای زندگی در جامعه دعوت کرد.

دکتر خسرویان، سخنران اصلی این مراسم نیز، سال تحصیلی جدید را به دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور تبریک گفت و افزود: شما دانشجویان می‌بایست دوران دانشجویی و زمانی را که در این ایام در اختیار دارید به نحوی مطلوب مدیریت کنید و   گام‌هایتان به سوی ساختن زندگی آینده و جامعه باشد.
 رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خطاب به استادان افزود: شما می‌بایست امانتداران خوبی برای دانشگاه  باشید و در افزایش مهارت دانشجویان و انتقال دانش فنی به آن‌ها از هیچ کوششی دریغ نکنید.
دکتر خسرویان دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب را یکی از دانشکده‌های برجسته ذکر کرد که در تربیت انسان‌های بزرگی چون شهید تهرانی مقدم نقش‌آفرین بوده است.
وی تصریح کرد: شهید تهرانی‌مقدم دست‌پرورده و فارغ‌التحصیل این دانشکده است که صنعت موشکی و هوایی را متحول کرد و موجب شد دشمن سر تعظیم در برابر این دانشمند شهید فرود آورد.

ادای احترام به ساحت شهدای گمنام دانشکده با حضور بر مزار شهیدان و قرائت فاتحه، اجرای موسیقی سنتی توسط دانشجویان دانشکده، اجرای نمایش گروه دستان گویا، برگزاری مسابقه دانشجوی، عکس دسته‌جمعی مسئولین و دانشجویان و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دکتر خسرویان و اعضای هیئت رئیسه با همراهی دکتر رحیمی همچنین پس از پایان مراسم با حضور در سرای دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای انقلاب اسلامی با دانشجویان حاضر دیدار و گفت‌وگو کردند.


نظر شما :