اطلاعیه شماره ۳ ( مدارک مورد نیاز ثبت نام ورودی های کارشناسی های پیوسته)

۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۷۰۹۸ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۳۷۹۴

اطلاعیه شماره 3  ( مدارک مورد نیاز ثبت نام ورودی های کارشناسی های پیوسته)
پذیرفته شده محترم
ضمن تبریک قبولی شما در این دانشکده و آرزوی موفقیت برای شما مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد. لطفا تمام مدارک را آماده و مطابق جدول زمانبندی اعلام شده در سایت دانشکده جهت تکمیل ثبت نام به دانشکده مراجعه نمایید.
** لازم به ذکر است عدم مراجعه جهت ارائه مدارک به منزله منصرف شدن از ثبت نام و لغو قبولی شما می باشد. 
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته:
1.    مراجعه به سامانه https://emt.medu.ir  و درخواست تاییدیه کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل تحصیل از گزینه "سوابق تحصیلی" برای دانشگاه محل پذیرش خود و ارائه کد پیگیری به کارشناس مربوطه هنگام ثبت نام حضوری
تذکر1:برای فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نمی باشد و صرفاً از طریق سایت اعلام شده اقدام به دریافت تاییدیه تحصیلی نمایند.
تذکر 2: فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام می شود به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.
2.    ارائه اصل دیپلم ( نظام قدیم آموزش متوسطه) ، اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی) ، اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه ( نظام آموزشی جدید 6.3.3)
3.    ارائه کارنامه تحصیلی نظام قدیم با قید معدل کتبی و ممهور شده ( نظام قدیم آموزش متوسطه)، اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (نظام آموزشی سالی واحدی) ،  اصل کارنامه تحصیلی 3 سال آخر دبیرستان( نظام آموزشی جدید 6.3.3)
4.    اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه 2 سری
5.    اصل و کپی کارت ملی(پشت و رو) یا رسید ثبت نام کارت ملی 2 سری
6.    عکس پرسنلی پشت نویسی شده 3*4   6 عدد
7.    تکمیل فرم شماره 2 و 3  دستورالعمل ثبت نام سنجش
8.    ارائه اصل و کپی کارت شاهد ، جانبازی یا آزادگی جهت تکمیل پرونده و بهره مندی از خدمات مربوط ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر

فرم شماره 2

فرم شماره 3

 

اداره آموزش
 19 مهر 1402
 


نظر شما :