برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کرمانشاه با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۶۹۸۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۶۰۳
با حضور آقای هادی اعتصامیان، مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای واحد استان کرمانشاه، مراسم تکریم آقای حاجی قنبری و معارفه آقای مهندس محمدعلی ساری اصلانی، رئیس اداره حراست دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه، با حضور آقای هادی اعتصامیان، مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، مهدی رحیم پور، رئیس اداره امور استان‌ها، قائم مقام حراست کل استان، رؤسای آموزشکده‌های دختران و اسلام آباد غرب و جمعی از اساتید و کارکنان، روز سه‌شنبه 21 شهریورماه 1402 در محل سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، هوشمند عزیزی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از زحمات شبانه‌روزی آقای قنبری قدردانی و برای آقای ساری اصلانی آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه، آقای اعتصامیان به اهمیت و حساسیت عملکرد حراست‌های دانشگاه اشاره داشت و افزود: همه کارکنان و اساتید جهت جلوگیری از نفوذ دشمنان و تأثیر مخرب بر جوانان خود را حراستی بدانند و همانطور که از خود و خانواده حراست می‌کنند، از دانشجویان که ولی‌نعمت ما هستند نیز حفاظت و حراست نمایند. وی سپس با بیان این نکته که دین به خون شهدا و نظام مقدس اسلامی، تنها دینی است که بر گردن همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند دشمنان از اسلام و ما عبور کرده‌اند و ایران مقتدر و مستقل را هدف قرار داده‌اند و اگر شهدای مدافع حرم و در رأس ایشان حاج قاسم عزیز نبود، سنگر اول مقاومت آسیب می‌دید و در پی آن میهن ما هم مورد هجوم قرار می‌گرفت.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه، در پایان با اهدای لوح یادبود، از زحمات آقای حاجی قنبری در زمان تصدی مدیریت حراست استان تقدیر کرد و برای آقای ساری اصلانی هم موفقیت در امور محول را مسئلت داشت و به ایشان توصیه کرد با حفظ شأن و حریم خصوصی کارکنان دانشگاه و همراهی و همگامی با برنامه‌های ریاست استان، تمام توان خود را برای ارتقای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به کار بندد.

در پایان این دیدار آقای اعتصامیان پروژه‌های عمرانی و درآمدزایی آموزشکده پسران شماره 1 از جمله، ایجاد 800 متر زمین تجاری با عملیات خاکبرداری، اجاره قسمت بلااستفاده دانشگاه به مدرسه ابتدایی، ایجاد کارواش، گلخانه، پارکینگ شبانه‌روزی، کانون زبان، مجزا نمودن زمین‌ها و سالن‌های ورزشی، تجمیع انبار مرکزی و سلف دانشگاه، ساختمان مشاوره، سلف دانشگاه، ایمن‌سازی اتاق‌های حراست و سرور اصلی دانشگاه را مورد بازدید قرار داد و از تلاش های صورت گرفته در این زمینه تقدیر کرد.

گفتنی است کارت شناسایی و پرسنلی دکتر عزیزی به عنوان نماینده اساتید و کارکنان استان کرمانشاه توسط آقای هادی اعتصامیان تقدیم ایشان شد.


نظر شما :