برگزاری آیین اختتامیه بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۹:۱۰ کد : ۶۹۶۴ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۵۲
بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی، ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز به کار خود پایان داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، آیین اختتامیه بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور دکتر احمدی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، دکتر شریعتی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، دکتر خداوردی‌وند، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی، سرهنگ گل‌محمدزاده، جانشین سپاه عاشورا و تنی چند از مسئولین استانی، روز شنبه 11 شهریورماه 1402 به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز برگزار شد.

در این برنامه دکتر احمدی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان تصریح کرد: امیدوارم در این دوره از مسابقات میزبان شایسته‌ای برای شرکت کنندگان در المپیاد بوده باشیم. دکتر احمدی از تمامی دست‌اندرکاران در کمیته‌های اجرایی، فنی، داوران و برگزارکنندگان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر قنبری، رئیس اداره تربیت بدنی استان و سرپرست اجرایی المپیاد، گزارشی از نتایج بیست و هفتمین المپیاد فرهنگی _ ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور ارائه داد.

در بخش پایانی اختتامیه مدال‌ها و جام قهرمانی رشته‌های ورزشی والیبال و فوتسال اهدا شد. در رشته والیبال تیم‌های مازندران؛ خراسان رضوی و تهران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رشته فوتسال تیم‌های لرستان، آذربایجان شرقی و کرمان مقام اول تا سوم را کسب کردند

گفتنی است المپیاد فرهنگی _ ورزشی با اهتمام جمعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، معاونین، مسئولین و کارکنان آن دانشگاه و مراکز تابع در شهر تبریز برگزار شد و تیم‌های ورزشی پسران از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در 10 رشته شامل فوتسال، والیبال، کیوروگی/ تکواندو، کاراته، دو و میدانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی، شنا، کشتی آزاد و فرنگی از تاریخ 6 تا 11 شهریورماه به رقابت پرداختند.


نظر شما :