پیام تبریک رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت روز کارمند

۰۵ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۸:۰۲ کد : ۶۹۵۳ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۷۸
دکتر خسرویان در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان با صدور پیامی، چهارم شهریور، روز کارمند را به عموم کارمندان، به‌ویژه کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر می‌باشد:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای، امروز پرافتخار خویش را مرهون دلسوزی‌ها و کوشش کارکنان پرتوان و فداکاری است که به عنوان عضوی اثرگذار در خانواده بزرگ این زیست بوم مهارتی و کارآفرینی، از هیچ تلاشی در راستای اعتلای نام این دانشگاه و تحقق اهداف متعالی‌اش دریغ نکرده و نمی کنند. هفته دولت و بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، فرصتی است مغتنم تا تلاش همکاران بزرگواری را که در جایگاه ارزشمند «کارمند» زمینه‌ساز تحقق آرمان‌ها و دستاوردهای دانشگاه هستند، ارج نهیم.

بی‌شک لازمه پیشرفت و توسعه پایدار در اختیار داشتن نیروهای انسانی متعهد و متخصص است و پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه‌های خرد و کلان سازمان‌ها و نهادها مستلزم تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن‌ها. لذا اصل کرامت و حرمت افراد و سنت قدرشناسی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان خدوم بایست رعایت و تقویت شود.

نقش شما همکاران ارجمند دانشگاه در انسجام امور و ساماندهی فعالیت‌ها، بیش از هر زمانی قابل تقدیر است. اینجانب ضمن گرامی‌داشت هفته دولت، سپاسگزار کوشش‌های اثربخش شما کارمندان دلسوز و یاوران علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوده و ضمن تبریک روز کارمند به شما همکاران فرهیخته، یاد همکاران عزیز این دانشگاه را که اکنون در بین ما نیستند پاس می‌دارم و شفای عاجل و صحت آن دسته از همکارانی که در بستر بیماری هستند، از پروردگار متعال آرزومندم.  امید دارم با تلاش و کوششی مضاعف در رفع مشکلات جامعه، کمک به توسعه پایدار کشور و خدمت به مردم حرکت کنیم. اینجانب بار دیگر روز کارمند را به همه همکاران گرامی و دلسوز تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای تمامی آنان تندرستی، بهروزی و موفقیت‌های روز‌افزون مسئلت دارم.

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه

شهریورماه ۱۴۰۲


نظر شما :