معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل خبر داد: تجهیز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای جزو اولویت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۱ کد : ۶۹۴۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۵۴۴
دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مشترک با رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل؛ از تجهیز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اردبیل، در نشستی که با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رؤسای دانشگاه‌های استان اردبیل روز سه شنبه 31 مرداد 1402 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد؛ دکتر کریم نصیریان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ظرفیت بالای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در امر اشتغال‌زایی اشاره کرد و گفت: یکی از مؤثرترین راهکار کاهش مشکل بیکاری جامعه، حمایت از دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان تنها دانشگاه مهارتی دولتی در کشور است. چرا که اکثر صنایع بزرگ استان متقاضی جذب دانش‌آموختگان این دانشگاه هستند.

ایشان همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر دانشگاه فنی و حرفه‌ای، عنوان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری چه برنامه‌هایی برای توسعه این دانشگاه مهارت محور دارد؟

دکتر علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز از حمایت و توسعه همه جانبه دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد و تصریح کرد: ضریب اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مقایسه با سایر دانشگاه‌های مطرح کشور، در بالاترین میزان قرار دارد.

ایشان افزود: در سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری، تجهیز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و توسعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای جزو اولویت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.


نظر شما :