نشست و دیدار و گفت‌وگوی اعضای شورای بسیج کارکنان دانشگاه با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۰۴ شهریور ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۹ کد : ۶۹۴۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۵۰
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی نشستی، اول شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه ریاست با اعضای شورای مرکزی بسیج دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در این نشست ابتدا آقای حاجی‌نژاد، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن خیر مقدم به همکاران و اعضای شورای بسیج کارکنان، از تشکیل جلسه قدردانی کرد.
در ادامه دکتر خسرویان نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و عملکرد بسیج کارکنان اظهار کرد: ضد انقلاب با همکاری دشمنان و استکبار در حال برنامه‌ریزی برای بر هم زدن نظم جامعه است و ما برای حفظ آرامش نیاز به هوشمندی داریم. بایست پیش‌دستی کنیم و اجازه ندهیم به بحران برسیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ملاک شاخص است نه شخص و حال فعلی افراد مهم است.
وی افزود: دشمنان روی تفرقه و ایجاد بدبینی مردم نسبت به مسئولین به خصوص مقام معظم رهبری کار می‌کنند و ما بایست به دنبال ایجاد امید‌آفرینی باشیم
دکتر خسرویان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین تصریح کرد: برای فضای مجازی برنامه داشته باشیم، دستاوردها را پررنگ و کاستی‌ها را کم‌رنگ کنیم تا دشمنان نتوانند سوء‌استفاده کنند.
وی ادامه داد: مشکلات زیاد است و بسیجی بایست مسائل را حل و فصل کند، همانطور که مقام معظم رهبری چند روز پیش فرمودند: فتح قله‌ها نزدیک است نباید خسته شویم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین بر لزوم برگزاری جلسات بسیج به صورت هفتگی تأکید کرد.
آقای یادگاری، فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه نیز ضمن معرفی اعضای شورا به ارائه گزارش فعالیت‌های پایگاه و اقدامات صورت‌گرفته طی دوران مسئولیت خویش، همچنین شرح برنامه‌های عمومی بسیج در سال ۱۴۰۲ ابلاغی مرکز مقاومت بسیج کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پرداخت و آمادگی بسیج کارکنان جهت همکاری در راستای اجرای سیاست‌ها و فعالیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد.
گفتنی است در پایان جلسه مذکور، اعضای شورای بسیج کارکنان سازمان مرکزی احکام خود را از دست رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای دریافت کردند


نظر شما :