پیام آقای جلیلی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت شروع المپیاد ورزشی دختران و پسران دانشجویان دانشگاه

۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۴ کد : ۶۹۰۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۱۲
هجدهمین المپیاد ورزشی و فرهنگی دختران و بیست و هفتمین المپیاد ورزشی و فرهنگی پسران دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای در ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ آغاز به کار خواهد کرد.

امر به ورزش امر به معروف است (مقام معظم رهبری)
امروزه نقش ورزش در سلامت وشادابی جامعه بسیار چشمگیر وحیاتی است و بهترین فرصت در زمینه رشد، شکوفایی و ایجاد رقابت سازنده است؛ برگزاری المپیادهای فرهنگی-ورزشی علاوه بر جنبه­‌های رقابتی و سرگرمی، رویدادی موثر و مفید برای انجام فعالیت‌­های گروهی و ارتقای همدلی و همگرایی در جامعه است. هجدهمین المپیاد دختران و بیست و هفتمین المپیاد پسران داشکده‌های فنی سراسر کشور با شعار دانایی، توانایی و پویایی و به میزبانی آذربایجان شرقی، در واقع فرصتی سودمند برای ارائه توانمندی­‌های فردی و گروهی آینده‌­سازان ایران اسلامی در یک رقابت سالم و جذاب محسوب می‌شود. با توجه به برگزاری این رویداد فرهنگی و ورزشی در ماه محرم انتظار می­‌رود تا مرام پهلوانی پسران و دختران در این المپیاد بیش از هر رخداد و زمان دیگری نمایان شود. این مهم زمانی برجسته می­‌شود و ناگریز می­‌گردد که به یاد آوریم در مسیر تحقق بایسته‌­های گام دوم انقلاب اسلامی، جوانان باید مبتنی بر آموزه‌­های دینی و معارف اصیل اسلامی و با درک داشته‌های ملی، برای دستیابی به مقصد تمدن نوین اسلامی ایرانی قدم بردارند.

و من الله توفیق

محمدرضا جلیلی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور


نظر شما :