آغاز مرحله سراسری جشنواره فرهنگی ـ هنری قرآن و عترت دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۱ کد : ۶۸۱۲ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۴۷۳
مرحله سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای، امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، مرحله سراسری سی‌اُمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، امروز 11 تیرماه 1402 با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان در مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی آغاز به کار کرد. این جشنواره به مدت سه روز و به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد برگزار خواهد شد.  

بر اساس برنامه زمانی تعریف‌شده، شرکت‌کنندگان روز دهم تیرماه در محل برگزاری جشنواره حاضر شدند.

دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای آخرین دانشگاه در بین هشت دستگاه دانشگاهی است که مرحله سراسری جشنواره داخلی خود را برگزار می‌کند. برگزیدگان این مسابقات به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که مردادماه امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، راه‌ می‌یابند.

سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ۳۱ رشته و ۹ بخش شامل بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به صورت حضوری و بخش‌های فناوری و پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

گفتنی است دانشجویان شرکت‌کننده در بخش آوایی جشنواره، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء قرآن کریم، مداحی، اذان و تواشیح با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


نظر شما :