حضور هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان خراسان رضوی و مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ هنری قرآن و عترت دانشگاه

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۰ کد : ۶۸۱۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۴۹
هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ هنری قرآن و عترت دانشگاه و در جمع دانشجویان شرکت‌کننده حضور یافتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، سی‌امین جشنواره فرهنگی ــ هنری دانشگاه فنی و حرفه‌ای با محوریت قرآن و عترت، با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، یکشنبه 11 تیرماه 1402 در مشهد مقدس، سالن مرکز همایش‌ها و پژوهش‌های آستان قدس رضوی افتتاح شد و مراسمی معنوی با حضور مقامات و مسئولین کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارتی استاندار خراسان رضوی، رؤسای دانشگاه‌های استان و مراکز تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و دانشجویان برگزار گردید.

جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با هدف اعتلای دانش، ایمان، اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان، همچنین توسعه فضای معنوی و قرآنی، زمینه‌سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آموزه‌های دینی و اعتقادی همه‌ساله برگزار می‌شود. 

گفتنی است مرحله سراسری سی‌امین دوره جشنواره مذکور از یکشنبه، 11 تیرماه با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان آغاز شد و به مدت سه روز پیاپی، به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد ادامه خواهد داشت.

پخش زنده مراسم:

https://montazeri.tvu.ac.ir/fa/644276

https://www.aparat.com/uni_montazeri/live


نظر شما :