معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآن و عترت: با انس به قرآن است که می‌توانیم در عرصه‌های علم و فناوری به قله‌های بلند دانش دست پیدا کنیم.

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۸ کد : ۶۸۱۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۷۳
مراسم سی‌امین جشنواره فرهنگی ـ هنری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای، یکشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۲ در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، در مراسم افتتاحیه جشنواره قرآن و عترت ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران اجرای این برنامه و حضور پر رنگ دانشجویان قرآنی گفت: قرآن کتاب جامعی است که همه مسلمانان را حول محور خداوند جمع کرده است و اگر امروز دشمن انتقام می‌گیرد به خاطر روح وحدتی است که در بین مسلمانان وجود دارد.

آقای جلیلی افزود: با انس به قرآن است که می‌توانیم در عرصه‌های علم و فناوری به قله‌های بلند دانش دست پیدا کنیم. وی افزود: باید فرهنگ تلاوت در جامعه نهادینه بشود و قرائت قرآن را متدبرانه داشته باشیم و با قرآن قلب‌ها را دگرگون کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی خطاب به شرکت‌کنندگان گفت: ان‌شاءالله از برکات قرآنی و عترتی بتوانیم بهره‌مند شویم و سوغات ارزشمند معنوی برای خود و خانواده‌ها به شهرهای خودمان ببریم.


نظر شما :