اطلاعیه آموزشی دانشجویی- قابل توجه دانشجویان متقاضی افزایش سنوات و ادامه تحصیل

۰۸ تیر ۱۴۰۲ | ۲۰:۱۵ کد : ۶۷۹۷ اطلاعیه ها اطلاعیه های آموزش
تعداد بازدید:۱۰۸۲

به اطلاع دانشجویان گرامی میرساند  با توجه به پایان امتحانات و اعلام نتیجه اکثر دروس لازم است دانشجویان گرامی که متقاضی افزایش سنوات و ادامه تحصیل هستند با مراجعه به سامانه سجاد (کمیسیون موارد خاص )،تقاضای خویش را حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۲ ثبت نمایند.

بدیهی است به تقاضاهای خارج از سامانه رسیدگی نخواهد شد.

۱.دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که ۴ نیمسال تحصیل را گذرانده اند ولی به دلایل مشکلات شخصی مثل بیماری و...نتوانستند در ۴ نیمسال فارغ التحصیل شوند جهت افزایش سنوات در سامانه تقاضا ثبت نمایند.
۲.دانشجویان دو نیم سال مشروطی معدل بالای ۱۰ با مدارک لازم در سامانه تقاضا ثبت نمایند. تا در صورت موافقت کمیسیون مواردخاص ادامه تحصیل دهند(دانشجوی دو ترم مشروط معدل کل زیر ۱۰ اخراج می باشد)
۳.دانشجویان ۳ نیمسال مشروط معدل بالای ۱۰ با مدارک و مستندات لازم در سامانه تقاضا  ثبت نمایند تنها در صورت موافقت کمیسیون استان اجازه ادامه تحصیل خواهند داشت ( دانشجویان معدل کل زیر ۱۰ اخراج می باشند.)
۴.دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته که یک بار کمیسیون مجوز ترم ۵ به آنها داده ولی به علت مشکلات (طلاق والدین .بیماری و...) فارغ التحصیل نشده اند در خواست خود را به همراه مدارک در سامانه سجاد ثبت نمایند تا در صورت موافقت استان اجازه ادامه تحصیل داشته باشند.
۵.دانشجویان کاردانی و کارشناسی که به علت مشکلات خاص( بیماری ،طلاق و...)وقفه ی تحصیلی بیش از یک نیمسال دارند در صورت تایید مدارک .درخواست را در سامانه ی سجاد ثبت نمایند.
۶.دانشجویان کارشناسی پیوسته بعد از ۸ نیمسال باید تقاضای افزایش سنوات در سامانه ثبت نمایند.

اداره کل امور دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای

 


نظر شما :