رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس: جذب بیش از ۲ هزار نیروی کارمندی و عضو هیئت علمی در دستور کار دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای قرار دارد

۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۶ کد : ۶۷۸۵ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۲۹۹
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: خروج بخش بزرگی از کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای از سیستم به دلیل بازنشستگی، چالشی در حوزه تأمین نیروی انسانی کارآمد است که می‌بایست مدیریت شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس ضمن تبیین برنامه‌های دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای در چهار گروه درآمدزایی، اشتغال، آمایش رشته‌های تحصیلی و اصلاح ساختار، پیگیری برنامه‌های ذکرشده را برای دانشگاه اولویت دانست.

وی تصریح کرد: در سال گذشته تلاش شد بحث معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی در دانشگاه تقویت شود و افزود: عمده چالش در حوزه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای بحث منابع انسانی است. بسیاری از کارکنان دانشگاه در شرف بازنشستگی هستند یا بازنشسته شده‌اند و با مساعدتی که در دولت سیزدهم صورت گرفته است، جذب بیش از ۲ هزار نیروی کارمندی و اعضای هیئت علمی در دستور کار دانشگاه قرار دارد. 

رئیس دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: بحث تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز کارگاه‌ها را در دستور کار داریم و با توفیقاتی که در دولت سیزدهم حاصل شد، در سال گذشته بیش از ۲۴ پروژه عمرانی در دانشگاه به مرحله تکمیل و تجهیز رسید و امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌ سفرهای استانی الباقی پروژه‌ها هم تکمیل شود. 

 


نظر شما :