رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه هم‌اندیشی با بسیج اساتید دانشگاه: اساتید انقلابی دروازه‌‌بان‌های رشد و پیشرفت انقلاب هستند

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۰۷:۲۰ کد : ۶۷۷۹ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۸۵
دکتر خسرویان و هیئت رئیسه دانشگاه، چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ در جلسه هم‌اندیشی با بسیج اساتید دانشگاه به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی‌پور حضور یافتند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، جلسه هم‌اندیشی با اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید دانشگاه چهارشنبه 31 خردادماه 1402 با حضور دکتر خسرویان و هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران، مسئولان و جمعی از استادان بسیجی به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید شمسی‌پور برگزار شد.

در این نشست صمیمانه، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تبریک و گرامی‌داشت روز ملی بسیج اساتید و شهادت دکتر مصطفی چمران، به رشد چشمگیر تحولات دنیا و فرصت‌های محدود اشاره کرد و گفت: شهید دکتر چمران در طول عمر خود تحولی عظیم ایجاد کرد.
وی افزود: اساتید ما باید با دانشجویان گفتمان داشته باشند و برای آنان وقت صرف کنند. این کار فرهنگی اساتید است و ما نیاز به کار اندیشه‌ای داریم و این مستلزم کار عمیق فرهنگی است، نه کار سطحی.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین اظهار کرد: سال تحصیلی آینده  برای دانشگاه سال بهتری در زمینه زیرساخت‌ها خواهد بود.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در ابتدای سخنانش ضمن اشاره به اجتماع بزرگ اساتید بسیجی در دانشگاه تهران، از این اجتماع به عنوان ظرفیت نخبگانی اشاره کرد و گفت: امروز با ظرفیت‌هایی که در کشور وجود دارد به برکت قرآن و معصومین که تمدن ساز بوده اند در اوج قله های علم و دانش درجهان هستیم. آقای جلیلی در ادامه در خصوص جایگاه علم در دنیا افزود: بهترین اقتدار، امروز اقتدار علمی است و به برکت انقلاب اسلامی و تحول عظیمی که امام راحل ایجاد نمود ما جزء ۱۰ کشور برتر علمی دنیا هستیم.

در این برنامه چهار نفر از مسوولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.

گفتنی است، در ابتدای جلسه دکتر کامران رحیمی رئیس دانشکده شهید شمسی‌پور ضمن خیر مقدم به میهمانان و تبریک روز بسیج اساتید وجود اساتید دلسوز و با بصیرت را مغتنم شمرد.


نظر شما :