برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با حضور دکتر خسرویان و هیئت همراه

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۳ کد : ۶۷۷۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۷۸
جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با حضور ریاست و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای جلسه دکتر خسرویان گفت: کشورهایی در دنیا به توسعه دست می‌یابند که هوشمندانه رفتار کنند.
وی افزود: در شرایط کنونی، آموزش های فنی و حرفه‌ای با توسعه کشور گره خورده است و دانشگاه‌‌ها بایست برای زیرساخت‌های ارتباط با صنایع و همچنین زیرساخت‌های نخبگانی برنامه داشته باشند.

سپس دکتر عزالدین، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گزارش مختصری از روند فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشگاه ارائه داد و استان را در زمینه توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی واجد شرایط و مستعد ذکر کرد. روند پیشرفت طرح‌های عمرانی، دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک با صاحبان صنایع و گزارشی از تکمیل و تجهیز سالن ورزشی از موارد طرح‌شده توسط وی بود.  
 
در ادامه، معاونین دانشگاه استان و رؤسا و مدیران مراکز تابع دانشگاه به طرح مسائل و برنامه‌های خود پرداختند و خواستار ارائه‌طریق شدند.
 
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در این جلسه، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان و استماع مطالب ذکرشده، به جمع‌بندی مسائل پرداختند و راه‌حل‌ها و پیشنهاداتی در جهت بهبود وضعیت موجود ارائه دادند.


نظر شما :