در سفر استانی به سمنان صورت گرفت: ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه با دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان

۳۱ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۷:۳۹ کد : ۶۷۷۰ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۸۲
هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سه‌شنبه ۳۰ خردادماه ۱۴۰۲، ضمن دیدار با استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با مراجعه‌کنندگان گفت‌وگو کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، هیئت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سه‌شنبه 30 خردادماه 1402، پس از بازدید از مراکز تابع دانشگاه در استان سمنان و ملاقات با استاندار، ضمن دیدار با استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آن استان با مراجعه‌کنندگان گفت‌وگو کردند.

در جلسه ملاقات عمومی در محل آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان مراجعه‌کنندگان از نزدیک مسائل و موضوعات خود را با ریاست دانشگاه و مسئولین مرتبط در میان گذاشتند.

دکتر خسرویان به همراه معاونین آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، اداری، مالی و توسعه منابع، پژوهش و فناوری، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و مدیرکل حراست به صورت جداگانه به مسائل و موضوعات مطرح‌شده رسیدگی کردند.

گفتنی است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان دارای 4 آموزشکده پسران سمنان، دختران سمنان، دختران شاهرود و کشاورزی امیرآباد دامغان است.


نظر شما :