پیام تسلیت رئیس دانشگاه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)

۱۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۱ کد : ۶۷۲۱ اخبار دانشگاه فنی و حرفه ای
تعداد بازدید:۳۳۹
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای طی پیامی فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، در متن پیام تسلیت ریاست دانشگاه آمده است:

باسمه تعالی

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال شخصیت بی‌نظیری است که ثابت کرد اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظامی اجتماعی قرار گیرد. امام خمینی افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد تا اندیشه‌های اسلام ناب در مسئله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی گردد.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با سلوک علمـی و عملی خویش قدرت نقد و جسارت در برابر استبداد و استعمار را به جامعه بخشید و با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین(ع) گذاشت.

در سالگرد ارتحال ملکوتی آن معلم و طبیب دل‌ها در حالی به سوگ می‌نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس‌آموخته مکتب امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان  اسلام و به تعبیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ملت امام حسین (ع) را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) به منزلگاه سعادت هدایت می‌نماید.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به‌ویژه شهدای پانزده خرداد ۱۳۴۲ که مظهر جانفشانی و ازخودگذشتگی بوده‌اند و رشادت و دلاوری‌هایشان نقطه عطف انقلاب اسلامی بود، سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) را به محضر مردم شریف ایران و جامعه دانشگاهیان و دانشجویان عزیز که آینده‌سازان کشور هستند، تسلیت عرض می‌کنم.


نظر شما :